Cena brutto
-
od
do
Szakle czy szekla? Obie nazwy są poprawne. Szakla najprościej opisując jest łącznikiem między zawiesiem pasowym, wężowym, linowy oraz łańcuchowym a ogniwem lub hakiem. Szaklą możemy połączyć wszystko ze sobą. a sposobów łączenia jest nieskończenie wiele. Szakla jest uniwersalnym narzędziem do podnoszenia ładunków ale nie tylko. Szakla świetnie się sprawdzi jako punkt zaczepowy w podnoszonych ładunkach czy samochodach terenowych, osobowych, dostawczy, ciągnikach i tirach.
Niezwykle prosta, niezawodna, trwała i sprawdzona konstrukcja polegająca na odlewie lub wykuciu ze stali używana w transporcie, żegludze, budownictwie czy przemyśle maszynowym gwarantuję pewne połączenie ze sobą elementów.
Szakla Omega
- szakla z wkręcanym sworzniem zabezpieczony antykorozyjnie,
- wykonana w klasie 6 zgodnie z normą PN-EN 13889,
- kabłąk i sworzeń wykonane ze stali o wysokiej wytrzymałości,
- współczynnik bezpieczeństwa: 6:1,
- kabłąk ocynkowany,
- zakres temperatur: -20°C do +200°C.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Szakla Omega z zabezpieczeniem BX
- szakla z nakrętką i zawleczką,
- wykonana w klasie 6 zgodnie z normą PN-EN 13889,
- kabłąk i sworzeń wykonane ze stali o wysokiej wytrzymałości,
- współczynnik bezpieczeństwa: 6:1,
- kabłąk ocynkowany, sworzeń zabezpieczony antykorozyjnie,
- zakres temperatur: -20°C do +200°C.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Szakla Podłużna DW
- szakla z wkręcanym sworzniem,
- wykonana w klasie 6 zgodnie z normą PN-EN 13889,
- kabłąk i sworzeń wykonane ze stali o wysokiej wytrzymałości,
- współczynnik bezpieczeństwa: 6:1,
- kabłąk ocynkowany, sworzeń zabezpieczony antykorozyjnie,
- zakres temperatur: -20°C do +200°C.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny