Drążek rozporowy FR 1811 SMARTBAR
Opis
Drążek rozporowy FR 1811 SMARTBAR
Drążek rozporowy stosowany jest w pojazdach wyposażonych w system specjalnych listew kotwicznych (możesz je również dokupić w naszym sklepie - tutaj) przymocowanych na stałe do ścian ładowni. Drążek można montować zarówno w pionie jak i w poziomie. Dobry drążek blokuje ładunek w ładowni zabezpieczając go przed niekontrolowanym przemieszczaniem się oraz jednocześnie dzieli ładownię pozwalając utrzymać w niej porządek oraz wyważenie.
3115 5001 5002 5004 5008 |
1805 1806 3009 |
Budowa drążka FR 1811 SMARTBAR
Drążek wykonany jest ze stopu aluminium o dużej wytrzymałości, który zakończony jest z obu stron wymiennymi końcówkami. Wymienne końcówka mają różny kształt i są wykonane z różnych materiałów. Końcówka drążka FR 1811 FR-20 i FR-24 wykonana jest z wytrzymałego plastiku oraz ma kształt walca o średnicy 24 mm. Końcówka drążka FR 1811 FR-20 - metal wykonana jest z aluminium oraz ma kształt walca z przerwą o średnicy 20 mm.
1811 FR-20 - metal | 1811 FR-20 | 1811 FR-24 |
![]() |
![]() |
![]() |
Drążek wyposażony jest w sprężynę, dzięki której może łatwo zostać wpięty lub wypięty w listwy. Dodatkowo każdy drążek wyposażony jest w pasek ułatwiający ściśnięcie sprężyny aby ułatwić montaż drążka rozporowego. Pasek przylega do drążka dzięki zapinanej dodatkowej rzepie. Końcówki drążka do listew mają kształt sześcianu o boku 38 mm. Drążek posiada regulację długości od 1650 mm do 1950 mm.
Zdolność mocowania (LC) jednego drążka FR 1811 SMARTBAR wynosi 350 kg. Jest jednoznaczne z siłą blokowania (BC - Blocking Capacity), która wynosi 350 daN.
Zaleta drążka 1811
- wykonany z wytrzymałego stopu aluminium
- niska waga
- pasek pozwalający na ściągnięcie sprężyny
- łatwy w montażu oraz demontażu
- idealny do samochodów dostawczych typu furgon
- uniwersalny - zmienne końcówki
Jak montować drążek rozporowy?
Dane techniczne
Id produktów | 3050 |