Dostawa
Nasza Firma współpracuje ze sprawdzonymi firmami kurierskimi. Naszym Klientom umożliwiamy również odbiór osobisty zamówionych produktów w siedzibie firmy, gdzie zapraszamy również na stacjonarne zakupy.
Odbierz osobiście w naszym Sklepie
Istnieje możliwość odbioru osobistego w siedzibie Firmy (bez pobrania opłaty za dostawę). Towary zamawia się jak dotychczas – na stronie internetowej. By odebrać zamówione produkty w siedzibie firmy w Ołtarzewie należy w koszyku wybrać jako sposób dostawy opcję „odbiór osobisty”.
Po złożeniu zamówienia należy skontaktować się z nami telefonicznie w celu ustalenia szczegółów. Po otrzymaniu informacji potwierdzającej, że zamówienie jest gotowe do odbioru można zgłosić się po odbiór swojego zamówienia w naszej siedzibie.
Gdzie odebrać?
Vika Monika Grzybowska
ul. Poznańska 329, Ołtarzew
05-850 Ożarów Mazowiecki
W jakich godzinach?
pon-pt: 9:00-17:00
sob: 10:00-14:00
Uwaga!
Zamówienie oczekuje na odbiór przez 7 dni od daty poinformowania o możliwości odbioru.
Kurier
Zamówiony towar doręczany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej. Zamówienie dostarczane kurierem można opłacić gotówką przy odbiorze (sposób płatności „za pobraniem”) lub przed jej wysłaniem – „przelewem tradycyjnym” bądź poprzez system szybkich płatności „PayU”.
Dłużyce
W przypadku produktów z działów: Belki i drążki rozporowe, listwy kotwiczne, przewożenie odzieży i podwójne podłogi, ze względu na niestandardowe wymiary wysyłane są w opcji "dłużyce". Opcja ta automatycznie wyświetla się podczas składania zamówienia.
Jeżeli zamówienie zawiera również produkty spoza wcześniej wymienionych działów (tzw. drobnica) należy wybrać opcję dostawy "dłużyce + drobnica". W takiej sytuacji produkty muszą zostać zapakowane w oddzielne paczki.
Czas realizacji
W przypadku płatności „za pobraniem” zamówienia złożone do godz. 13.00 przeważnie realizowane są jeszcze tego samego dnia. Dotyczy to produktów oznaczonych informacją "Wysyłka w 24 h".
Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13:00, w soboty, niedziele oraz w święta będą realizowane nie wcześniej niż w następnym dniu roboczym. Dotyczy to produktów oznaczonych informacją "Wysyłka w 24 h".
Zdarzają się nam opóźnienia w kompletowaniu zamówień. O opóźnienia informujemy na stronie głównej, jeżeli założone zamówienie jest potrzebne na teraz napisz w komentarzu "Pilne" lub zadzwoń do nas.
W przypadku wyboru płatności „przelewem tradycyjnym” lub „PayU” wysyłki realizowane są po odnotowaniu wpłaty na konto (0-2 dni robocze).
Paczki nadajemy od poniedziałku do piątku. Należy pamiętać, że kurierzy nie pracują w soboty, niedziele i święta.
Doręczenie
Kurierzy doręczają przesyłki między godziną 8:00 a 17:00. W przypadku, gdy kurier nie zastanie nikogo pod adresem doręczenia przesyłki, podejmie ponowną próbę doręczenia paczki następnego dnia roboczego jeśli po dwóch dniach od daty wysyłki kurier nie doręczył paczki – prosimy o kontakt z nami.
Prosimy dokładnie obejrzeć przesyłkę przed jej odebraniem od kuriera – jeśli nosi ona ślady mechanicznego uszkodzenia trzeba koniecznie otworzyć paczkę przy kurierze, jeśli zawartość jest uszkodzona – należy spisać protokół szkody. Nie odpowiadamy za skutki odebrania od kuriera uszkodzonej przesyłki.
Koszty dostawy
Koszty dostawy uzależnione są od gabarytu i wagi zamówionego towaru i obliczane są automatycznie przez Serwis po dodaniu towarów do koszyka.