Pas do mocowania motocykla za manetki

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena brutto: 70,00 zł 70.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: VIKA
Kod produktu: 40_20150716131307

Opis

Pas do mocowania motocykla za manetki 35mm - 3 tony - 4m

Pas do mocowania motocykla powstał na bazie pasa transportowego 35mm 3 tony wykorzystywanego do pasów do lawet. Do dwuczęściowego pasa o całkowitej długości 4m (3.5m część długa + 0.5m część z napinaczem) dodaliśmy dwa krótkie rękawy, które zakłada się manetki oraz jeden dłuższy rękaw ochronny z filcu o długości 60cm. Napięte pasy podczas transportu wykonują mikroruchy, dlatego dzięki ochronie z filcu pas przeciągnięty np. na baku nie uszkodzi ani nie porysuje delikatnej, lakierowanej powierzchni. Pasy zakończone sa hakami z jednym pazurem.

  • Długi rękaw: długość 60cm, wykonany z filcu
  • Krótkie rękawy: długość 12cm, szerokość 12 cm, wykonane z taśmy zawiesiowej
  • Pas: 35mm, wytrzymałość 3 tony, rozciągliwość <=4%, haki z jednym pazurem, długość 4m

Poniżej przedstawiamy sugerowany sposób mocowania motocykla.

Mocowanie motocykla za manetki

Parametry techniczne - informacje na metce

Poniżej przedstawiamy oraz objaśniamy wszystkie parametry zamieszczone na metce pasa transportowego.

Parametr Wartość Objaśnienie
Szerokość taśmy 35 mm

Pasy występują w szerokościach 25, 35, 50 oraz 75 mm.

Taśma poliester

Pasy transportowe są standardowo wykonywane z poliestru, który jest odporny na działanie kwasów, olejów i smarów oraz może być stosowany w warunkach temperaturowych od -40 do 100℃.

Wydłużenie taśmy <= 4%

Taśma, z której uszyty jest ten pas może ulec wydłużeniu podczas pracy maksymalnie do 4%. W sprzedaży dostępne są również taśmy, których maksymalne wydłużenie nie przekracza 7%.

LC 1500 daN / 3000 daN

LC (lashing capacity) to inaczej zdolność mocowania. Parametr ten zależy od sposobu mocowania ładunku. Aczkolwiek na metce podawana jest tylko jedna wartość, dla mocowania w układzie prostym. 1500 daN oznacza, że jeden pas mocowany w układzie prostym zabezpiecza 1.5 tony ładunku. Należy przy tym pamiętać, że ładunek zawsze powinien być zabezpieczony symetrycznie, czyli minimalna liczba pasów mocowanych w układzie prostym wynosi 2.

Częściej stosowaną metodą mocowania jest przez opasanie tak jak w przypadku mocowania motocykla (LC jest zawsze dwa razy większe niż dla mocowania w układzie prostym). Za pomocą tego pasa można zabezpieczyć ładunek poprzez opasanie o masie 3 tony. 

STF 360 daN

STF (standard tension force) – nominalna siła napięcia, czyli siła z jaką ładunek zostanie dociśnięty do podłoża. 234 daN = 234 kg.

SHF 50 daN

SHF (standard hand force), czyli siła z jaką można działać na ramię napinacza50 daN = 50 kg. Jest to standardowa wartość. Działanie na rączkę napinacza większą siłą może spowodować jego zniszczenie. Dlatego nie wolno napinać pas stosując rury czy przedłużki, które wydłużają ramię napinające, a przez co i działają większą siłą na mechanizm.

Informacje dodatkowe

Ponadto na metce zawarte są obowiązkowe informacje takie jak nazwa producenta, kod produktu, data produkcji, deklaracja zgodności z odpowiednią normą oraz informacja "Nie zawieszać. Mocować!"

Sprzedajemy tylko atestowane pasy!

Oferowane przez nas pasy transportowe produkowane są zgodnie z unijną normą EN 12195-2, która gwarantuje wysoką jakość oraz bezpieczeństwo użytkowania. W Polsce norma ta obowiązuje pod numerem PN-EN 12195-2:2003. Zgodność zadeklarowana jest na niebieskich metkach, które dołączone są do każdego pasa.

 

Dane techniczne

Kolor pomarańczowy
Szerokość taśmy 35mm
Zakończenie hak pojedynczy pazur
Mechanizm 35mm standardowy plus
Zastosowanie do motocykla

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl