Pas do mocowania motocykla za manetki

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena brutto: 70,00 zł 70.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: VIKA
Kod produktu: 40_20150716131307

Opis

Pas do mocowania motocykla za manetki 35mm - 3 tony - 4m

Pas do mocowania motocykla powstał na bazie pasa transportowego 35mm 3 tony wykorzystywanego do pasów do lawet. Do dwuczęściowego pasa o całkowitej długości 4m (3.5m część długa + 0.5m część z napinaczem) dodaliśmy dwa krótkie rękawy, które zakłada się manetki oraz jeden dłuższy rękaw ochronny z filcu o długości 60cm. Napięte pasy podczas transportu wykonują mikroruchy, dlatego dzięki ochronie z filcu pas przeciągnięty np. na baku nie uszkodzi ani nie porysuje delikatnej, lakierowanej powierzchni. Pasy zakończone sa hakami z jednym pazurem.

  • Długi rękaw: długość 60cm, wykonany z filcu
  • Krótkie rękawy: długość 12cm, szerokość 12 cm, wykonane z taśmy zawiesiowej
  • Pas: 35mm, wytrzymałość 3 tony, rozciągliwość <=4%, haki z jednym pazurem, długość 4m

Poniżej przedstawiamy sugerowany sposób mocowania motocykla.

Mocowanie motocykla za manetki

Parametry techniczne - informacje na metce

Poniżej przedstawiamy oraz objaśniamy wszystkie parametry zamieszczone na metce pasa transportowego.

Parametr Wartość Objaśnienie
Szerokość taśmy 35 mm

Pasy występują w szerokościach 25, 35, 50 oraz 75 mm.

Taśma poliester

Pasy transportowe są standardowo wykonywane z poliestru, który jest odporny na działanie kwasów, olejów i smarów oraz może być stosowany w warunkach temperaturowych od -40 do 100℃.

Wydłużenie taśmy <= 4%

Taśma, z której uszyty jest ten pas może ulec wydłużeniu podczas pracy maksymalnie do 4%. W sprzedaży dostępne są również taśmy, których maksymalne wydłużenie nie przekracza 7%.

LC 1500 daN / 3000 daN

LC (lashing capacity) to inaczej zdolność mocowania. Parametr ten zależy od sposobu mocowania ładunku. Aczkolwiek na metce podawana jest tylko jedna wartość, dla mocowania w układzie prostym. 1500 daN oznacza, że jeden pas mocowany w układzie prostym zabezpiecza 1.5 tony ładunku. Należy przy tym pamiętać, że ładunek zawsze powinien być zabezpieczony symetrycznie, czyli minimalna liczba pasów mocowanych w układzie prostym wynosi 2.

Częściej stosowaną metodą mocowania jest przez opasanie tak jak w przypadku mocowania motocykla (LC jest zawsze dwa razy większe niż dla mocowania w układzie prostym). Za pomocą tego pasa można zabezpieczyć ładunek poprzez opasanie o masie 3 tony. 

STF 360 daN

STF (standard tension force) – nominalna siła napięcia, czyli siła z jaką ładunek zostanie dociśnięty do podłoża. 234 daN = 234 kg.

SHF 50 daN

SHF (standard hand force), czyli siła z jaką można działać na ramię napinacza50 daN = 50 kg. Jest to standardowa wartość. Działanie na rączkę napinacza większą siłą może spowodować jego zniszczenie. Dlatego nie wolno napinać pas stosując rury czy przedłużki, które wydłużają ramię napinające, a przez co i działają większą siłą na mechanizm.

Informacje dodatkowe

Ponadto na metce zawarte są obowiązkowe informacje takie jak nazwa producenta, kod produktu, data produkcji, deklaracja zgodności z odpowiednią normą oraz informacja "Nie zawieszać. Mocować!"

Sprzedajemy tylko atestowane pasy!

Oferowane przez nas pasy transportowe produkowane są zgodnie z unijną normą EN 12195-2, która gwarantuje wysoką jakość oraz bezpieczeństwo użytkowania. W Polsce norma ta obowiązuje pod numerem PN-EN 12195-2:2003. Zgodność zadeklarowana jest na niebieskich metkach, które dołączone są do każdego pasa.

 

Dane techniczne

Kolor pomarańczowy
Szerokość taśmy 35mm
Zakończenie hak pojedynczy pazur
Mechanizm 35mm wzmocniony
Zastosowanie do motocykla

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl