Konfigurator pasa do mocowania motocykla za kierownice
Opis
Uwaga! Skonfigurowany pas jest produktem, który jest szyty na miarę przez co nie podlega zwrotowi. Prosimy o przemyślane zakupy.
Uwaga! Zdjęcie poglądowe.
Konfigurator pasa pomocniczego do mocowania motocykla
Pasy motocyklowe to idealne rozwiązanie się do mocowania motocykla na przyczepie. Konfigurator umożliwia samodzielne wybranie każdego komponentu pasa pomocniczego do transportu motocykla. Dzięki temu konfiguratowi możesz zaprojektować pasy, które będą pasowały kolorystycznie do marki motocykla oraz będzie unikatowy. Dodatkowo możesz wybrać akcesoryjne mechanizmy oraz haki, które najbardziej będą pasować do zaczepów przyczepy. Jest to pierwszy tego typu konfigurator pasa motocyklowego, który dostępny jest w sprzedaży detaliczne, jaki można spotkać w internecie.
Konfigurator i cena dotyczy kompletu, czyli 2 sztuk pasów motocyklowych.
Jak skonfigurować pas motocyklowy?
Konfiguracje pasa pomocniczego należy zacząć od wyboru koloru pasa. Następnie będzie wybierany rodzaj mechanizmu/napinacza oraz zakończenia pasa. Na końcu zaproponujemy dodatki do pasa motocyklowego, które zabezpieczą pas przed porysowaniem motocykla. Poniżej znajdują się zdjęcia wariantów komponentów pasa, które możesz zobaczyć. Jeżeli zdecydowałeś się na wybrany komponent, należy przejść na samą górę strony i w wariantach wybrać nazwy wybranego wcześniej komponentu. Zacznijmy komponować pas zaczynając od 0 korku poniżej.
1. Wybierz kolor taśmy
Wszystkie taśmy wykonane są z poliestru (PES), który jest odporny na działanie kwasów, olejów i smarów oraz może być stosowany w warunkach od -40 do 100℃. Oferujemy taśmy w 8 kolorach (niebieski, żółty, czerwony, czarny, szary, zielony, pomarańczowy), które różnią się wytrzymałością. Zdjęcia są poglądowe, w rzeczywistości Twój pas nie będzie ta wyglądał. Na zdjęciach przedstawiony jest jedynie kolor taśmy pasa, z jakiego zrobimy Twój pas motocyklowy.
Kolor | Zdjęcie | Wytrzymałość | Dopłata |
---|---|---|---|
Niebieski | 3 tony | 0 zł | |
Żółty | 3 tony | 0 zł | |
Czerwony | 4 tony | 0 zł | |
Zielony fluo | 3 tony | 0 zł | |
Zielony | 3 tony | 0 zł | |
Pomarańczowy | 3 tony | 0 zł | |
Szary | 3 tony | 0 zł | |
Czarny | 3 tony | 0 zł | |
Biały | 3 tony | 0 zł | |
Niebieski 4,5t | 4,5 tony | 2 zł | |
Pomarańczowy 4,5t | 4,5 tony | 2 zł |
Wybierz kolor taśmy, która będzie użyty do produkcji Twoich pasów motocyklowych. Kolor należy wybrać u góry ekranu zaraz obok zdjęcia i ceny w opcjach produktu.
2. Wybierz napinacz lub klamrę
Najbardziej popularnym są napinacze, dzięki mechanizmowi, który umożliwia łatwe ściągnięcie pasa. Najpopularniejszy mechanizm to 811, który jest częścią naszej stałej oferty pasów do mocowania motocyklów. Dodatkowo naszą ofertę rozszerzamy o dodatkowe napinacze różniące się wielkością, wytrzymałość oraz wykonaniem. Prócz mechanizmów możemy zastosować klamrę 35mm, która różni się od napinacza wielkością oraz cięższym sposobem napinania założonego pasa.
W przypadku pasów do mocowania motocykla, wytrzymałość nie ma znaczenia, każdy napinacz i klamrą spełni swoje zadanie.
Nazwa | Zdjęcie | Wytrzymałość | Cechy | Dopłata |
---|---|---|---|---|
Klamra 35mm | 0,6 tony |
|
0 zł (produkt domyślny) |
|
917 | 2 tony |
|
12 zł | |
917 HD | 3 tony |
|
17 zł | |
917 ABS HD | 3 tony |
|
17 zł | |
908 | 3 tony |
|
Tymczasowo niedostępny | |
917 HD | 3 tony |
|
17 zł | |
917 HD INOX | 3 tony |
|
Tymczasowo niedostępny |
Wybierz napinacza do pasa motocyklowego u góry ekranu w opcjach produktu.
3. Wybierz hak dolny i górny
Wybór haków umożliwi na idealny dopasowanie pasa zgodnie z wymaganiami i zapotrzebowaniem klienta. Oferujemy 4 rodzaje haków przeznaczonych do pasów o szerokość 35 mm. Każdy z niżej wymienionych haków sprawdzi się przy transporcie motocykli. Warto zwrócić uwagę na hak z zapadką oraz zatrzaśnie, które nie będą spadać z założonego pasa na motocykl co znacznie ułatwi mocowanie motocykla np. na przyczepie. Haki pokryte gumą oraz zastrzaśniętą są najbardziej bezpieczne dla motocykla, nie posiadają ostrych krawędzi, które mogłoby porysować motocykl.
Nazwa | Zdjęcie | Cechy | Dopłata |
---|---|---|---|
Hak 1202 |
|
Domyślny | |
Hak 1202HD LOCK |
|
2,50 zł | |
1202HD |
|
0,50 zł | |
Zatrzaśnik |
|
6,25 zł |
Wybierz hak dolny i górny do pasa motocyklowego u góry ekranu w opcjach produktu.
4. Wybierz dodatki
Zadaniem dodatków jest zabezpieczenie motocykla przed porysowaniem od napinacza oraz przesuwającej się taśmy. Oferujemy dwa dwa dodatki filc pod napinacz oraz rękaw ochronny.
Nazwa | Zdjęcie | Właściwości | Dopłata |
---|---|---|---|
Rękawy ochronne |
Rękawy ochronne zabezpieczają taśmę poliestrową pasa transportowego przed przetarciem o ostre krawędzie oraz zabezpiecza przed porysowaniem elementy motocykla. Jest na stałe w szyty w pętlę pasa motocyklowego. |
2,50 zł | |
Filc pod napinacz |
Filc zabezpiecza metalowe krawędzie napinacza przed niekontrolowanymi uderzeniami o zamocowany ładunek. |
6,00 zł |
Dobierz dodatki do pasa motocyklowego u góry ekranu w opcjach produktu oraz określi ilość skonfigurowanych przez Ciebie pasów. Pamiętaj, że cena dotyczy 2 sztuk pasów motocyklowych. Tak więc kupując 1 pasa otrzymasz komplet 2 pasów.
Jak montować pas motocyklowy?
Każdy pas motocyklowy jest uniwersalny, oznacza to że będzie pasował do każdego rodzaju motocykla. Do mocowania motocykla będzie potrzebowali dwóch pasów motocyklowych, po jeden na stronę.
Istnieje wiele sposobów mocowania motocykla, tak naprawdę to każdy ma swój sposób. Pas ten powinien pasować do każdego sposobu mocowania motocykla. Przedstawimy tutaj najprostszy i najbardziej uniwersalny sposób mocowanie motocykla oraz z doświadczenia podpowiemy, na jakie elementy motocykla należy uważać.
Proces mocowania motocykla na przyczepie najlepiej zacząć od przygotowania pasów. Należy maksymalnie, za pomocą mechanizmu rozciągnąć pas tak, aby było ona najdłuższy. Następnie warto pasa zamontować do uchwytu przyczepy (tutaj sprawdzą się haki z zabezpieczeniem) tak, aby był on gotowy do zamocowania, gdy motocykl stoi na przyczepie.
Gdy mamy załadowany motocykl przekładamy górny hak pasa z pętla przez najbardziej sztywny element motocykla, który najlepiej znajduję się symetrycznie po obu bokach motocykla najlepiej, gdyby to było element ramy lub orurowanie (gmole). W przypadku, gdy motocykl jest cały zabudowany oraz nie posiada gmoli, możemy przełożyć pasa przez elementy znajdujące się przy główce ramy np. kierownica albo półki przedniego zawieszenia.
W momencie, kiedy mam po obu stronach zamontowany pasy na motocyklu zaczynamy spinanie motocykla. W przypadku motocyklów wyczynowych np. cross przy spinaniu motocykla stosuję się specjalny klin między koło a błotnik, który ogranicza kompresje zawieszenia. W przypadku gdy nad przednim kołem mam błotnik przy spinaniu należy być ostrożnym i pilnować, aby kompresja przedniego zawieszanie nie wynosiła więcej niż 5 cm.
Cały montaż jest bardzo prosty i intuicyjny. Wprawieni użytkownicy są w stanie samodzielnie zamocować motocykl na przyczepie. Poniżej przykładowe zdjęcie, w jaki sposób zamocować pas motocyklowy na motocykl.