Drążek rozporowy 1871 Red 1880mm - 2850mm
Opis
Drążek rozporowy 1871 Red
Drążek rozporowy wykorzystywany jest do blokowego mocowania ładunku w przestrzeni załadunkowej. Popularnie spotykane w pojazdach ze sztywnymi i stabilnymi ścianami, jak:
- nadwozie typu furgon
- kontenery
- chłodnie
- zamknięte zabudowy o sztywnych ścianach
Drążek rozporowy mocujemy w transporcie na dwa sposoby w pionie oraz poziomie. Warunkami mocowania drążków rozporowych są stabilne ściany oraz równa powierzchnia przestrzeni załadunkowej. Należy pamiętać, aby drążek zawszy był umieszczony i zamocowany w dobrym miejscu.
Za pomocą drążka rozporowego w łatwy i szybki sposób możemy zablokować ładunek w przestrzeni załadunkowej. Dzięki temu zapobiegamy niechcianym przemieszczeń się ładunków po ładowni.
Drążek rozporowy jest potocznie uważany jako alternatywa dla pasów transportowych. Drążek rozporowy nie potrzebuje punktów zaczepienia w przeciwieństwie do pasów transportowych, dzięki czemu są bardzo uniwersalne w stosowaniu. Jedynym warunkiem mocowania drążka rozporowego są sztywne i stabilne ściany przestrzeni załadunkowej pojazdu.
Wszystkie rodzaje drążków rozporowych razem z ich porównaniem przedstawiliśmy w krótkim filmie. Zapraszamy do oglądania.
Budowa i parametry drążków rozporowych 1871 Red
Drążek rozporowy 1871 Red to ocynkowany, stalowy, kwadratowe urządzenie do mocowania ładunku. Drążek rozporowy cechuje się:
- wysokimi parametrami wytrzymałościowymi
- regulowanej długości zakończona antypoślizgowymi
- gumowymi, czerwonymi stopkami
- wyposażona w dźwignię naprężającą
- 970 mm regulacji
Ruchome stopki zabezpieczają przed wysunięciem się drążka. Jedna stopka drążka działa na zasadzie amortyzatora. Mechanizm drążka rozpierając w łatwy sposób mocno blokuje drążek. Drążka rozporowy 1871 Red to kwadratowa rura o boku 35 mm. Dostępny jest w jednej długości o regulacji 1880 mm - 2850 mm. Jest to drążek o największym możliwym zakresie regulacji wynoszącej 970 mm.
Jak prawidłowo zamontować drążek rozporowy?
Jak prawidłowo zamontować drążek rozporowy? Montaż drążka rozporowego 1871 Red jest szybka, łatwa i intuicyjna. W drążkach rozporowych 1871 Red mechanizm rozpierający działa poprzez dźwignie napinania. Drążek należy ustawić prostopadle do powierzchni podparcia oraz odbezpieczyć dźwignię. Można teraz swobodnie regulować długość drążka. Po dobraniu długości należy odchylić dźwignię do góry, tak aby maksymalnie naprężyć drążek.
Porównanie drążków z naszej oferty
Poniżej przedstawiamy zestawienie i porównanie wszystkich dostępnych w naszym sklepie drążków rozporowych. Mamy nadzieję, że ułatwi to podjęcie decyzji...
Jak wysyłamy drążek rozporowy?
Drążek rozporowy ze względu na swoją długość, zaliczają się do paczek typu dłużyca. Paczki typu dłużyca mieszczą się w przedziale do 30 kg oraz długości od 1,75 m do max 2.5 m. Zwykłe paczki to takie, które mierzą max 1,74 m oraz ważą do 30 kg. Koszt wysyłki zwykłej paczki i dłużycy są różne. Koszt paczki zwykłej to 16 zł a dłużycy 40 zł. Wysyłka za pobraniem jest możliwa tylko w przypadku zwykłej paczki.
Przykładowo: drążek mierzący więcej niż 2,5 m zostanie rozkręcony (o ile jest to możliwe) i wysłany w dwóch części. Złożenie drążka jest proste i intuicyjne.
Dodatkowo każdy drążek można skrócić do dowolnej długości.
Nazwa paczki | Wymiary paczki | Waga paczki | Koszt wysyłki |
---|---|---|---|
Zwykła | do 1,74 m | max 30 kg | 16 zł |
Dłużyca | od 1,75 m do 2,5 m | max 30 kg | 40 zł |