Drążek rozporowy STANDARD 1871
Opis
Kwadratowe drążki rozporowe do transportu
Drążki rozporowe przeznaczone są do zabezpieczenia ładunku w transporcie poprzez blokowanie. Można je mocować w pojazdach z nadwoziem furgonowym, kontenerach, chłodniach i zamkniętych zabudowach o sztywnych ścianach. Drążki rozporowe do transportu mogą być stosowane zarówno w pionie jak poziomie. Jedynym warunkiem są stabilne ścianki.
Drążek rozporowy pomaga podzielić powierzchnię załadunkową, uniemożliwiając ładunkowi niekontrolowane przemieszczanie się po ładowni podczas transportu. Jest to łatwy i szybki sposób na zablokowanie ładunku.
Drążki rozporowe są alternatywą dla pasów transportowych, które do zabezpieczenia ładunku potrzebują punktów zaczepienia (które nie we wszystkich ładowniach są dostępne). W takiej sytuacji w większości wypadków jedynym rozwiązaniem są drążki rozporowe. Nie potrzebują żadnych punktów zaczepienia, a jedynie stabilne i sztywne ściany, o które mogą zostać zablokowane.
Zapraszamy do obejrzenia naszego filmu, w którym przedstawiamy rodzaje drążków rozporowych, porównujemy je ze sobą oraz pokazujemy zasadę działania.
Budowa i parametry drążków rozporowych
Drążek rozporowy 1871 to ocynkowana, stalowy drążek o profilu kwadratowym o wysokich parametrach wytrzymałościowych, o regulowanej długości zakończona antypoślizgowymi, gumowymi stopkami oraz wyposażona w dźwignię naprężającą. Ruchome stopki zabezpieczają przed wysunięciem się drążka. Jedna stopka działa na zasadzie amortyzatora. Mechanizm rozpierający w łatwy sposób trwale blokuje drążek. Dzięki dużemu zakresowi długości drążka jego zastosowanie jest uniwersalne.
Profil drążka to kwadrat o boku 35 mm. Dostępny jest w jednej długości o regulacji 1880 mm - 2850 mm. Jest to drążek o największym możliwym zakresie regulacji - prawie 1 m.
Jak montujemy drążki rozporowe?
Jak montuje się drążek rozporowy? Obsługa drążka jest prosta i intuicyjna. Drążek 1871 różni się mechanizmem działania od drążków 1867 - dźwignię napina się w drugą stronę czyli do góry.
Drążek należy ustawić prostopadle do powierzchni podparcia oraz odbezpieczyć dźwignię. Można teraz swobodnie regulować długość drążka. Po dobraniu długości należy odchylić dźwignię do góry, tak aby maksymalnie naprężyć drążek.
Porównanie drążków z naszej oferty
Poniżej przedstawiamy zestawienie i porównanie wszystkich dostępnych w naszym sklepie drążków rozporowych. Mamy nadzieję, że ułatwi to podjęcie decyzji...
Jak wysyłamy drążek rozporowy?
Drążek rozporowy ze względu na swoją długość, zaliczają się do paczek typu dłużyca. Paczki typu dłużyca mieszczą się w przedziale do 30 kg oraz długości od 1,75 m do max 2.5 m. Zwykłe paczki to takie, które mierzą max 1,74 m oraz ważą do 30 kg. Koszt wysyłki zwykłej paczki i dłużycy są różne. Koszt paczki zwykłej to 16 zł a dłużycy 40 zł. Wysyłka za pobraniem jest możliwa tylko w przypadku zwykłej paczki.
Przykładowo: drążek mierzący więcej niż 2,5 m zostanie rozkręcony (o ile jest to możliwe) i wysłany w dwóch części. Złożenie drążka jest proste i intuicyjne.
Dodatkowo każdy drążek można skrócić do dowolnej długości.
Nazwa paczki | Wymiary paczki | Waga paczki | Koszt wysyłki |
---|---|---|---|
Zwykła | do 1,74 m | max 30 kg | 16 zł |
Dłużyca | od 1,75 m do 2,5 m | max 30 kg | 40 zł |